کد خبر 1653016
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
واژگونی کمپرسی ۳ فوتی و ۳ مصدوم بر جا گذاشت - اکونیوز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی کمپرسی بر روی دو دستگاه خودرو در بلوار موذن، سه فوتی و سه مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش مشرق، محمد یساولی گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، از واژگونی یک دستگاه خودروی کمپرسی در بلوار مؤذن، ابتدای بلوار انرژی اتمی مطلع شدیم. بلافاصله ۲۰ نفر نیروی عملیاتی به همراه چهار دستگاه خودروی امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان کرد: در این حادثه انحراف یک دستگاه خودروی کمپرسی منجر به واژگونی بر روی دو دستگاه خودروی پراید و مزدا و این حادثه منجر به فوت سه نفر از سرنشینان خودروی پراید شد.

یساولی همچنین از مصدومیت دو نفر دیگر از سرنشینان خودروی مذکور و نیز مصدومیت یک نفر از سرنشینان خودروی مزدا شده و بلافاصله با اعزام اکیپ نجات، افراد خارج و تحویل عوامل انتظامی و اورژانس و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    0 0
    بر روی حلبی واژگون شد وحلبی کە جان ندارد
  • تاج IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    0 0
    خدابه خانواده هاشون صبربده واقعاجای این بونکرهایاکامیون های قدیمی قبرستان اسقاطی هاست نه اینکه توشهرجولان بدن وباعث این حوادث ناگواربشه
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    0 0
    محض رضای خداوپیغمبرپلیس اداره کل راه وشهرداری های استان البرزبحث ترددکامیون وخاوروتریلی هاراهمانندتهران ازساعت ۱۲شب تا۵صبح اعلام ترددکنداین دانش آموزان مظلوم چه گناهی کرده اندکه تسلیم کامیون فرسوده جولان دهنده درخیابانهای استان البرزشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس